Časopis TEXTIL JOURNAL přichází v nové podobě

Časopis TEXTIL JOURNAL přichází od září v nové podobě. Změnou prošlo nejen logo (jež se změnilo z TextilŽurnál na Textil Journal), ale i jeho celkový vzhled a především obsah. Časopis vydává České a slovenské odborné nakladatelství. „Za osmnáct let od prvního vydání tohoto časopisu prošel trh s módou a textilem celou řadou změn. Proto bylo třeba přizpůsobit jeho obsah a vzhled tak, aby odpovídal současným potřebám našich čtenářů,“ vysvětluje generální ředitelka Ivona Matulik-Langner.

Časopis TEXTIL JOURNAL přichází od září v nové podobě. Změnou prošlo nejen logo (jež se změnilo z TextilŽurnál na Textil Journal), ale i jeho celkový vzhled a především obsah. Časopis vydává České a slovenské odborné nakladatelství.

„Za osmnáct let od prvního vydání tohoto časopisu prošel trh s módou a textilem celou řadou změn. Proto bylo třeba přizpůsobit jeho obsah a vzhled tak, aby odpovídal současným potřebám našich čtenářů,“ vysvětluje generální ředitelka Ivona Matulik-Langner. Obměnou proto prošla i struktura časopisu, jež byla zpřehledněna na čtyři základní části: novinky, business, móda a lidé. „Chceme našim čtenářům přinášet nejaktuálnější informace o tom, co se děje na trhu s oblečením, obuví či textilem, a jak se vyvíjí business v zahraničí i tuzemsku. Vedle toho obchodníkům s předstihem představujeme trendy na nadcházející sezóny tak, aby věděli, jaké zboží nakupovat,“ dodává Ivona Matulik-Langner.

Vedle informací o situaci na trhu a trendech naleznou čtenáři v časopise i praktické informace týkající se vybavení obchodů, nových technologií, personalistiky, ale například i o tom, jaké zboží čeští zákazníci nakupují nejvíce a co nosí. S obsahovými změnami souvisí i změna na pozici šéfredaktorky, kterou se stala Petra Švecová, jež dříve zastávala pozici editorky v časopise Elle.

Náklad 7000 kusů je vedle předplatitelů distribuováno zástupcům maloobchodu, velkoobchodu a výroby. Mezi čtenáři jsou především majitelé obchodů a management výrobců, tedy lidé, kteří rozhodují o nákupu zboží. „Značky tak u nás mohou představit své kolekci a být si jisti, že 100% zasáhnou svou zamýšlenou cílovou skupinu,“ vysvětluje Ivona Matulik-Langner. Další skupinu čtenářů tvoří marketingoví pracovníci z centrál obchodních řetězců a návrháři či studenti, kteří sledují vývoj módy a trendů či nové technologie.

„Chceme, aby náš časopis sloužil jakožto „trendsetter“, ale současně i jako přehled toho nejdůležitějšího, co se v módní branži děje. Právě proto oslovujeme tyto skupiny,“ dodává. Časopis bude i nadále vycházet jedenáctkrát ročně.

Nová podoba přitom vychází z konceptu „mateřského“ časopisu TextilWirtschaft, nejúspěšnějšího odborného časopisu v textilní branži v Německu i celé Evropě, obsah ale především zohledňuje potřeby českých odborníků.

V prvním čísle najdou čtenáři vedle aktuálních zpráv například rozhovor s Aňou Geislerovou o její nové kolekci pro značku pietro filipi, studii o vnímání značek na trhu s obuví, článek o tom, jak nedávné změny na čínském trhu ovlivní ceny textilu, či informace o trendech v plavkách a doplňcích pro jaro a léto 2011.

http://www.textilzurnal.cz