Slevy vyhledávají Češi na internetu hlavně v pracovní době

Slevy v povánočních výprodejích hledají Češi na internetu hlavně v pracovní době. Nejaktivnější jsou v tomto smyslu hlavně v pátek dopoledne. Vyplývá to z údajů vyhledávače slev Skrz.cz. 

Akční letáky se slevami vyhledávají Češi na internetu raději ve všedních dnech než o víkendu. V povánoční době jsou v této činnosti vůbec nejaktivnější v pátek, na který připadá pětina z celkového počtu prohlédnutých letáků. 

"Mimo víkend se Češi nejméně věnují hledání slev na internetu v pondělí. To je bezesporu dáno objemem pracovních povinností, které se obvykle nakupí přes víkend," uvedl vysvětluje ředitel Skrz.cz Petr Kováčik. 
    
Češi hledají slevy a akční nabídky na internetu nejvíce mezi 9:00 a 10:00 hodinou dopoledne. "Zejména některé ženy si zvykly prolistovat aktuální slevy hned po příchodu do práce a až poté se naplno zapojit do pracovního procesu," dodal Kováčik. K výraznému poklesu zájmu o informace o slevách na internetu dochází od čtvrté hodiny odpolední, s koncem pracovní doby. 
    
Zatímco tištěné akční letáky Čechy spíše obtěžují a mnoho z nich si je nepřeje dostávat do své schránky, zájem o akční letáky on-line stále více roste. "Největší zájem je o akční nabídky hypermarketů a supermarketů, které dohromady tvoří přes 60 procent poptávky. Ze specializovaných obchodů vedou ty z kategorie bydlení a zahrada," upřesnil Kováčik. 
 
zdroj: ČTK