Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

SODASTREAM PŘED VÁNOCI SÁZÍ NA ROZHLASOVOU REKLAMU

23. 12 2019 | Společnost SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spustí v prosinci vánoční rozhlasovou kampaň. Během celého měsíce budou vysílány na rozhlasových stanicích Evropa 2 a Frekvence 1 dva spoty v rovnoměrné rotaci. Stejně jako v minulých letech mají reklamy za cíl podpořit prodeje, které se značce SodaStream v předvánočním období pravidelně zvedají oproti průměru o dvojnásobek.

Dvacetisekundové vánoční spoty značky SodaStream připomínají výrobník perlivé vody jako ideální tip pro Ježíška. Rovněž vyzdvihují, že se jedná o tradičně oblíbený dárek, jenž nezklamal 99 % obdarovaných, a který ukončí namáhavé tahání těžkých balených vod i hromadění jednorázových plastů. „Podle vědců z University of California se na světě vyrobilo k roku 2017 více než 8 miliard tun plastu, což je obrovské číslo. Společnost SodaStream se proto snaží svým malým dílkem přispívat k tomu, abychom planetu nezatěžovali plasty více, než je nutné. Usilujeme především o precyklaci – tedy předcházení produkce jednorázových plastových odpadků, jakými jsou například nápojové PET lahve,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Investice do rozhlasové reklamy není v podání SodaStream novinkou. „Rozhlasové kampaně se nám dlouhodobě vyplácejí a sázíme na ně již řadu let. Hlavně v předvánočním období výrazně přispívají k tomu, že naše prodeje výrobníků i lahví se oproti průměru zvedají o dvojnásobek. Primární cílová skupina značky zkrátka na reklamu v rádiu velmi pozitivně reaguje,“ vysvětluje Panis.

Hlas oběma spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Jeden spot je určen přímo Ježíškovi, druhý se obrací na partnera, kterému chce vnuknout nápad na ideální dárek pod stromeček. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

Diskuse

Čtěte více

Základní škola Cesta k úspěchu reaguje na přání rodičů svých žáků

Základní škola Cesta k úspěchu reaguje na přání rodičů svých žáků

Soukromou základní školu Cesta k úspěchu, která se zaměřila na vzdělávání nadaných a talentovaných dětí založil Stanislav Svoboda před 13 lety. Od letošního září na ni budou moci žáci absolvovat ...

Prozkoumejte Česko v autě s unikátní obytnou přestavbou

Prozkoumejte Česko v autě s unikátní obytnou přestavbou

Jste dobrodruzi, kteří mají rádi roadtripy a cestování bez zbytečného plánování? Chtěli byste se každé ráno probouzet s jiným výhledem – jednou na hory, podruhé na vinice a pak třeba na hladinu ...

Každý 10. rodič dočasně přerušil své zaměstnání, aby neohrozil vážně nemocného člena domácnosti

Každý 10. rodič dočasně přerušil své zaměstnání, aby neohrozil vážně nemocného člena domácnosti

Jsou to dva měsíce, kdy jsme zahájili boj proti epidemii onemocnění COVID-19. Zavedla se spousta opatření, která nám změnila život. Jak se ale život změnil těm, kteří již trpí vážným onemocněním ...

Dezinfekce pro živnostníky a malé podnikatele

Dezinfekce pro živnostníky a malé podnikatele

V Praze 8 po dvou vlnách samoobslužného bezplatného výdeje dezinfekce veřejnosti přichází třetí vlna s rozšířením výdeje i pro živnostníky a malé podnikatele. Výdej dezinfekce bude probíhat od ...

Proč se bílá barva střech stane možná stejně oblíbená jako u aut?

Proč se bílá barva střech stane možná stejně oblíbená jako u aut?

Bílé auto chtěl dříve jen málokdo – většina z nás inklinovala k tmavým odstínům. Dnes přitom u automobilů vládne bílá celosvětovému žebříčku popularity, zatímco tmavé barvy ustupují do pozadí. ...

 
.

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO