TERM zviditelňuje značku Diadora v novém klipu rapera El Nina

Raper El Nino obul v nejnovějším klipu, který byl na Youtube uveřejněn 6. ledna 2013, tenisky z aktuální kolekce italské sportovní značky Diadora. Společnost TERM, výhradní distributor značky Diadora pro ČR a SR, navazuje podporou místního rapera na záměr italské centrály propagovat značku ve spolupráci s představiteli hudebního průmyslu.

Italská značka Diadora je už více než šedesát let lídrem sportovního trhu. Od sezóny jaro-léto 2013 však začala připravovat i rozsáhlou kolekci fashion obuvi – především pestrobarevné unisexové modely retro tenisek z pravé kůže. Při tvorbě kolekce se designéři Diadory inspirovali životním stylem mladé generace a hudbou, kterou poslouchají, proto hrají rapeři a street tanečníci významnou roli i při zviditelnění této kolekce. Společnost TERM, největší velkoobchod obuvi v ČR a SR, která značku Diadora zastupuje na českém trhu už od roku 2010, se rozhodla v tomto směru pokračovat. Na konci minulého roku navázala spolupráci se známým moravským raperem zvaným El Nino. Nejnovější model bot Diadora se tak objevuje (stejně jako slovenská playmate Andrea Járová) v nejnovějším klipu El Nina nazvaném Paranoia.

Radek Umlášek, brand manager společnosti TERM, říká: „El Nino patří na naší hiphopové scéně k nejlepším. Je přímočarý a občas kontroverzní. To vše velmi dobře koresponduje s nejnovější kolekcí značky Diadora. Proto jsme se rozhodli tvorbu El Nina podpořit,“ a pokračuje: „naše spolupráce klipem Paranoia určitě nekončí. Klip ke shlédnutí najdete na: http://www.youtube.com/watch?v=nqT6_bvF_Ts
 
Raper El Nino, vlastním jménem Jan Mančík narozený v roce 1981, pochází z Mikulova. V současné době žije v Brně. V roce 2009 vydal své první úspěšné album Anticrist. Loni nazpíval spolu s muzikálovou herečkou a českou Miss roku 2008 Eliškou Bučkovou titulní skladbu k třetímu pokračování českého filmu Bastardi. Videoklip k písni Při mně stůj na internetu shlédlo přes milion lidí!
 
Společnost TERM je v ČR a SR výhradním zástupcem například americké outdoorové obuvi Merrell a Teva, sportovní značky Mizuno a od roku 2010 také cyklistické značky Bianchi a sportovní Diadora. Loni TERM podepsal smlouvu o výhradní distribuci také se španělskou značku top fashion obuvi Xti a francouzskou značkou Glagla. Kromě těchto nadnárodních značek TERM vyvíjí a distribuuje také značky vlastní (např. Peddy, Asylum či Navaho). Hranici prodeje jednoho miliónu párů za rok TERM poprvé překročil v roce 2006. Letos oslaví TERM 22 let od svého založení. Více na www.term.cz